12 augustus 2007

Brussel is een tijdbom!

"Brussel is een tijdbom! Ik kan geen Marokkanen meer luchten. De laatste tijd hebben sommige incidenten ervoor gezorgd dat ik getekend Brussel wil verlaten. Ik werd in de Hoogstraat gemolesteerd door een groep Marokkanen, nadat ze eerst mijn vriendin voor hoer hadden uitgescholden en ik vervolgens ‘jullie zusters zijn zelf hoeren’ naar ze riep. Ik maakte ook een paar berovingen mee door Marokkanen. De Marokkaanse jongeren dreven mij tot waanzin. Nochtans deed ik mijn best om een echte moslim te worden. Ik ben zelf afgestudeerd op een thesis over de radicale islam. Maar hun houding en hun levensstijl deed bij mij alle gevoel voor nuance verdwijnen. Ik had hoe dan ook enorm veel moeite met de dubbele moraal van hun cultuur. Aan de ene kant is er het gedweep met hun verheven moraal en de superioriteit van de Islam, maar aan de andere kant is er de groeiende minachting voor onze bevochten westerse vrijheden. Er is een soort bandeloosheid onder de Marokkanen omdat ze neerkijken op onze cultuur. Sommigen van hen gedragen zich als een bende jakhalzen die dag en nacht over de Brusselse straten zwalpen en een spoor van vernielingen achterlaten. De Marokkanen beschouwen onze vrouwen ook allemaal als hoeren. Bij de Marokkanen word de eer van de vrouw zogenaamd maximaal beschermd. Marokkanen testen uit hoe ver ze kunnen gaan met hun provocatie. Er is ook een bepaalde groep Marokkanen gefascineerd door de jihad. Ik geloof rotsvast dat Brussel een tijdbom is die elke dag kan ontploffen. Er komt zeker een moslimaanslag in Brussel. Het is gewoon een kwestie van tijd!"

Deze woorden zijn van journalist en schrijver Arthur Van Amerongen, die een boek schreef over de Marokkaanse bevolkingsgroep in Brussel. Zijn boek BXL EURABIA wordt in het weekblad Knack als verbluffend en hallucinant omschreven. De auteur is een fervente verdediger van de multiculturele verloedering. Als voorstanders van de multiculturele chaos bovenstaande commentaren geven, dan is elke toevoeging van nationalistische en identitaire signatuur overbodig. Wat de linkse knullen en systeemneukers van Knack hallucinant vinden aan dit boek, dat wordt door de nationaal-revolutionairen al lang als de weergave van het reële bestaande leven in Brussel en andere grote steden gezien. Alleen als een nationaal-revolutionair deze dingen zegt of schrijft is dat een manifeste uiting van racisme, maar als een multicul-activist zijn ontgoocheling en twijfel uitschreeuwt over de nepintegratie dan is dat toegelaten. Brussel is een tijdbom. Wij weten dat al lang!!

Geen opmerkingen: